Varias causas xudiciais abertas e centos de imputados e testigos chamados a declarar. Esa é a realidade desde hai anos na cidade de Lugo. En todas elas un denominador común: políticos e empresarios baixo sospeita de supostos delitos de corrupción. Na convicción de loitar contra o silencio, contra a omertá declarada ao respecto por algúns partidos, Esquerda Unida alza a voz para loitar contra esa lacra social que é a corrupción.

martes, 21 de junio de 2011

LA XUNTA DENIEGA LA AUTORIZACIÓN AL PROYECTO DE LAS TORRES DE O GARAÑÓN
Patrimonio cree que los edificios limitan las vistas y afectan a bienes patrimoniales protegidos


Laura López / la voz
21/6/2011

La Consellería de Cultura, a través de la Dirección Xeral do Patrimonio Cultural, denegó la autorización al proyecto de urbanización de las torres de O Garañón, en las cuestas del parque Rosalía. Así lo hizo público ayer la Xunta basándose en el informe desfavorable «por unanimidade» emitido por la comisión territorial de Patrimonio.

Precisamente, recientemente se hizo público el fallo del Juzgado de lo Contencioso-Administrativo número uno de Lugo, que anulaba la licencia de edificación de las torres, en parte, por faltar este informe de Patrimonio; y el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia confirmó la sentencia que invalidó la aprobación del proyecto de urbanización (calles, infraestructuras, zonas verdes...), también por el mismo motivo. Ahora, la Xunta deniega dicho documento.

El informe del arquitecto del servicio de Patrimonio, con fecha del 6 de junio, hace hincapié en que la propuesta recogida en el proyecto de urbanización de O Garañón se encuentra en «espazo público de zona verde e de esparexemento coñecido como Costas do Parque, onde se atopan os ámbitos dos espazos protexidos e que é un dos espazos verdes públicos máis importantes de Lugo». También dice que las torres están «nunha zona privilexiada polo seu valor paisaxístico, de reserva ecolóxica e medioambiental».

A la hora de denegar este informe, Cultura tuvo en cuenta varios factores. Entre ellos, «as graves indefinicións topográficas e xeométricas» de los distintos elementos y dotaciones. También «a situación, masa ou altura» de los edificios, que «limitan o campo visual para contemplar o territorio (...) rompen a harmonía da paisaxe e impiden contemplar un lugar emblemático». Asimismo, la «intromisión indirecta, pero real, que anula a visibilidade dos contornos dos bens patrimoniais, unha atalaia natural e primordial».

A última hora de la tarde de ayer el Concello lucense aún no había recibido dicho informe.

No hay comentarios:

Publicar un comentario