Varias causas xudiciais abertas e centos de imputados e testigos chamados a declarar. Esa é a realidade desde hai anos na cidade de Lugo. En todas elas un denominador común: políticos e empresarios baixo sospeita de supostos delitos de corrupción. Na convicción de loitar contra o silencio, contra a omertá declarada ao respecto por algúns partidos, Esquerda Unida alza a voz para loitar contra esa lacra social que é a corrupción.

lunes, 17 de febrero de 2014

OROZCO SE CUESTIONA POR QUÉ LA JUEZA NO LLAMA A DECLARAR AL POPULAR BARREIRO
«Espero que a Xustiza sexa igual para todos», ha señalado hoy el alcalde de Lugo

Enrique Gomez / La Voz
17 de febrero de 201

«Se cumpre o que lles dixen: son inocente». Asi lo acaba de asegurar el alcalde de Lugo, José López Orozco, a la vista del contenido del sumario de la operación Pokémon. Anunció que el gobierno que preside sigue adelante con normalidad y que dará a conocer tras las elecciones europeas qué hará en el futuro. Confirmó que cuando llegue el momento sus abogados denunciarán «aos mentirosos que me quixeron manchar co seu lixo».

Tras insistir en que no hay pruebas contra él ni las puede haber porque es inocente, aclaró que cuando habla de interponer denuncias habla «dun tal Álvarez».

Orozco a la pregunta de si se siente perseguido por la jueza De Lara declaró: «suspendo o meu xuízo. Podo ter a miña opinión. O alcalde de Lugo ten que ser respectuoso coas institucións e con quen as representa».

José López Orozco añadió que espera «que a Xustiza sexa igual para todos» y se pregunta por qué la jueza de Lara no llama a declarar al presidente provincial del PP y portavoz de este partido en el Senado, José Manuel Barreiro, y al diputado y portavoz del PP en el Concello de Lugo, Jaime Castiñeira.

Orozco asegura que el Francisco Liñares que ve en el sumario de la Pokémon, según sus propias manifestaciones, «non é o que eu coñecía». Dijo sentir hacia su antigua mano derecha en el Concello «unha gran decepción».

No hay comentarios:

Publicar un comentario