Varias causas xudiciais abertas e centos de imputados e testigos chamados a declarar. Esa é a realidade desde hai anos na cidade de Lugo. En todas elas un denominador común: políticos e empresarios baixo sospeita de supostos delitos de corrupción. Na convicción de loitar contra o silencio, contra a omertá declarada ao respecto por algúns partidos, Esquerda Unida alza a voz para loitar contra esa lacra social que é a corrupción.

sábado, 13 de junio de 2009

RECURSOS PÚBLICOS PARA «GARANTIR O SANEAMENTO E ABASTECEMENTO DOS MÁIS PRIVILEXIADOS»

13/6/2009 La Voz

El portavoz de Esquerda Unida en Lugo, Carlos Portomeñe, criticó, desde el punto de vista social, la repercusión que, a su juicio, tendrá el planeamiento previsto del entorno del campo de golf. Señaló que en plena crisis económica, y mientras el Ayuntamiento intenta incluso reducir el gasto por fotocopias, «os cartos dos impostos van ir para garantir o saneamiento e o abastecemento dos máis privilexiados nun campo de golf, e ademais destruíndo medio millón de metros cadrados de masa forestal».

Portomeñe dijo que cada concejal de Urbanismo que trabajó en el PXOM levantó polémica: Gómez Besteiro por diseñar un plan especulativo; Fernández Liñares por el cambio de calificación de una finca en A Ponte y María Novo por el caso de Fixós.

El portavoz de Esquerda Unida de Lugo dijo que el Ayuntamiento rechazó el 46% de las 6.800 alegaciones presentadas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario