Varias causas xudiciais abertas e centos de imputados e testigos chamados a declarar. Esa é a realidade desde hai anos na cidade de Lugo. En todas elas un denominador común: políticos e empresarios baixo sospeita de supostos delitos de corrupción. Na convicción de loitar contra o silencio, contra a omertá declarada ao respecto por algúns partidos, Esquerda Unida alza a voz para loitar contra esa lacra social que é a corrupción.

miércoles, 15 de mayo de 2013

«NON RECIBÍN NIN UN SÓ EURO DE CECHALVA NIN DE NINGUÉN», ASEGURA EL REGIDOR

L. López / La Voz  
15 de mayo de 2013

El alcalde de Lugo, José López Orozco, se personó motu proprio en el juzgado ayer por la mañana en cuanto tuvo conocimiento de las acusaciones vertidas contra él en un auto de la operación Pokémon que trascendió a los medios. «Fun ao xulgado e pedín amparo ante a difusión dunha grave acusación que atenta contra o meu honor, a miña imaxe, o bo nome do alcalde e da cidade de Lugo». El regidor intentó hablar con la jueza que instruye el caso, Pilar de Lara, «pero estaba de garda tomando declaración e non puido recibirme», así que se dirigió a la titular del Juzgado número 3, Estela San José: «Ratifiqueille a miña inocencia e pedinlle que investigue quen está a cometer o delito de filtrar datos dun sumario segredo e con que finalidade se intenta destruír a unha persoa inocente», afirmó ayer.

Orozco repitió que nunca ninguna empresa ni persona lo sobornó: «Non recibín nin un só euro de Cechalva nin de ninguén, nin me pagaron con enchufes nin favores de ningún outro tipo». En cuanto al futuro del contrato de la grúa municipal, comentó que el Concello no recibió ninguna notificación y que habrá que esperar a ver el auto para tomar una decisión.

En cuanto a la dirección de su partido, Orozco explicó que envió a Pachi Vázquez, el líder de los socialistas gallegos, un SMS explicándole estos hechos, «pero non fai falta falar máis». Eso sí, aprovechó para lanzar una indirecta: «Alguén debería saír en defensa da miña honorabilidade ademais de min».

El secretario de Organización del PSdeG, Pablo García, reiteró la confianza de la dirección gallega en la «honorabilidade de Orozco, que está a sufrir unha campaña de descrédito» y añadió que «xa foi obxecto doutras acusacións falsas».

No hay comentarios:

Publicar un comentario