Varias causas xudiciais abertas e centos de imputados e testigos chamados a declarar. Esa é a realidade desde hai anos na cidade de Lugo. En todas elas un denominador común: políticos e empresarios baixo sospeita de supostos delitos de corrupción. Na convicción de loitar contra o silencio, contra a omertá declarada ao respecto por algúns partidos, Esquerda Unida alza a voz para loitar contra esa lacra social que é a corrupción.

domingo, 22 de abril de 2012

PXOM

LA ASOCIACIÓN DEL PARQUE LLEVA EL PXOM ANTE EL TRIBUNAL SUPERIOR
Bourio acusa al Concello de obstaculizar el acceso al documento urbanístico

Laura López / la voz 
21 de abril de 2012

La Asociación pola Defensa do Parque Rosalía, de Lugo, ha llevado el Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) ante el Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG). Según explicó el portavoz de la plataforma vecinal, Marcos Bourio, acaban de presentar un recurso contencioso a la totalidad del planeamiento urbanístico de Lugo. ¿Qué motivó esta decisión? Bourio acusa al Concello de obstaculizar el acceso a los documentos del plan, por lo que el recurso les permitirá estudiar con más calma en qué situación se encuentra cada área.

El colectivo del parque explica que hay diversas zonas de Lugo que no cumplen con la legalidad urbanística, como puede ser el CS-5 (Torres do Garañón) o la edificación en República Arxentina. «Pero hai máis e de feito recibimos queixas dos veciños ao respecto, pero houbo unha falta de transparencia do Concello, xa que cando finalmente nos permitiron ver o texto refundido xa estabamos fóra de prazo para reclamar», destaca Bourio.

El portavoz de la plataforma también señaló que el Plan Xeral acumuló un total de 6.000 alegaciones de vecinos. Y lo peor, explica, es que «todas foron respostadas cun impreso tipo no que se lles di que as alegacións son estimadas parcialmente». Sin embargo, cuenta que cuando los vecinos quisieron consultar el refundido, el Concello solo les dio acceso al documento «cando xa pasara o prazo, e entón foi cando viron que non se estimaran as alegacións», añade Bourio.

Evitar que el plan sea una lotería

Por otro lado, desde la asociación explican que tomarán también como referencia una ley de los años noventa que promulga un equilibrio entre cargas y beneficios. Es decir, que no haya tanta diferencia entre el aprovechamiento urbanístico que se puede hacer en unas zonas y en otras. «O Tribunal Superior deberá decidir que factores correctores hai que levar a cabo para que o PXOM non sexa unha lotería e que non haxa tanta diferenza entre distintas unidades de actuación que se van desenvolver», añadió el portavoz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario