Varias causas xudiciais abertas e centos de imputados e testigos chamados a declarar. Esa é a realidade desde hai anos na cidade de Lugo. En todas elas un denominador común: políticos e empresarios baixo sospeita de supostos delitos de corrupción. Na convicción de loitar contra o silencio, contra a omertá declarada ao respecto por algúns partidos, Esquerda Unida alza a voz para loitar contra esa lacra social que é a corrupción.

domingo, 20 de mayo de 2012

LÓPEZ OROZCO TACHA DE SAINETE LAS ACUSACIONES DE DORRIBO
El alcalde de Lugo se defiende

e.g. souto / La Voz
19 de mayo de 2012

Las declaraciones del empresario Jorge Dorribo en sede judicial con respecto al alcalde de Lugo son un sainete, en opinión del propio José López Orozco. Sainete es, según definición de la Academia, una pieza dramática jocosa o una obra teatral frecuentemente cómica. Orozco declaró ayer a los periodistas: «Estou aquí para dar conta de que o sainete continúa; e eu estou disposto a ser actor, espectador; autor, non, dese sainete». Aclaró: «Refírome ao sainete dese señor que todos sabemos», al que, según Orozco, «o último que se lle ocorreu é dicir que o convoquei mediante unha carta o 27 de decembro, pero no di para que».

El alcalde explicó que el 21 de diciembre de 2010 envió una carta a todos los patrocinadores de Lugo 10, el programa de actos en relación con la Muralla. Los invitaba a la presentación de la memoria de los actos celebrados y de las cuentas, que se celebró el 27 en el consistorio. Asistieron, además del representante de Nupel, los de las demás empresas patrocinadoras.

Orozco se mostró convencido de que tendrá que seguir compareciendo ante los periodistas «para desmentir as acusacións que ese presunto culpable está facendo contra a miña persoa continuamente». El alcalde de Lugo espera que la jueza «no momento oportuno tomará nota destas acusacións falsas unha e outra vez».

No hay comentarios:

Publicar un comentario